Saturday, August 27, 2011

kalau la adew....~ kan bgos..! kui3~

huhuhu....~~
ary yg indah.....
mlm ney aku na btolak balik ke kampung.....~
weee...~~~ hepy nyew...!

hmmm.....
pg td.... lpas jew sahur....
aku tros masuk bilik....
layan komik yg aku bru beli....kui3~
bapak best komik uww....
tjuknyew 'Lukisan Asmara'...hohoho~
kartun dye da la ensem2... cntik2....
citer dyew.... perggghhhh...~ romantik giler..!!!!
haih~
tetiba jew aku un tpikir.....
kan bgos kalo aku dew pakwe cmtu.....~hahaXD
bhgia jew idop.....kui3~ :P
(pari2 cinta da mula mrepek cam kerepek..~ kui3~)

2 comments:

meerapieka said...

michan! aku da bce lukisan asmara tu..
cte dia mmg best n.. huuu.. gilaa la..
bce bulan pose kurngkn phala puasa je. haha :p

Afifah Ahmad said...

dayah..org pn dh baca,,,roomate pnye..tapi eiyyy...selekeh la ..sngt2..:P