Tuesday, August 16, 2011

HARI 'JATUH' SEDUNIA...~ hahaXD

smalam....~
aku bebuka kt surau K13...~
mkn meehoon sup... best giler woo...~
da la dtg mkn jew...~ kui3~
super duper best...!
wahahaha...~ (sjew intro lbih2...na suh tliur skit bln2 pose ney..kui3~)

hmm... smalam...
dgn bngganyew...
aku isytiharkan sbg ary 'jatuh' sedunia....
na taw nape...? kui3~

smalam...
1) msew aku tlong AJK surau bubuh mee uww, tetiba dtg sorng budak junior ney...
nak lalu, tp mncelah tgh2 org wat kje....aku rsew laluan len luas ag, tp dye nak gak lalu kat ctuw...haih~ =.='
so, tjatuh la skit meehoon uww.... tkuar lorh skit drp mangkuk...~ aigoo~~

2) msew roomate aku nak angkat sambal... na mkn ng goreng pisang..., tetibe jew bkas uww tertonggeng ke blakang...~ nsb baek x bnyk yg tumpah...tp, rugi gak arr....~hahaXD

3) msew na lap sambal yg tumpah uww, tetiba dtg la sorng ney, nak angkat skit tikar, x pasan lak dew air kt ujung tikar uww...so, air uww pown tumpah lorh...~hahaXD

maka...malam uww, ktorng mngelap jew lorh kejenyew...~hahaXD

2 comments:

Anonymous said...

jatuh jati takde?
HAHA.

uish. ;p

MI-CHAN~ said...

ehemm...~ jtuh hati..? ehehe~~~ xdew..~ kalo jtuh yg jnis uww x available d cney...~kui3~