Thursday, August 25, 2011

ASASI UPM...tetap di hatiku...~

ary ney...
24/8/2011..........
tepat jam 10.30 pagi.....
maka berakhir lorh exam chemistry buat trakhir kali nyew di asper...
msew tuw aku rsew puas aty sgt2....
tp....
dalam kgembiraan... ada kesedihan...~
aku skunk tpaksa tinggalkn kwn2 yg aku syg....
yg slalu wat aku hepy....
yg slalu bg smangat kat aku.....
suka dan duka... kami tetap bsama....
tp....
i've no choice....~
someone says to me...:
"idop perlu dteruskan.... jadikn kwn2 yg anda syg sbg pendorong...
n bangkitlah dgn maju nyew ntok degree nty.....~"

well...
there's nothing to say.....
aku sayang asasi sgt2.....
asasi ajar aku erti 'sahabat'....
erti 'cinta'.....
erti 'berdikari'.....
erti 'sabar'....
erti 'dugaan'.....
& erti 'kegembiraan'...... ~



I LUV K1...~!!!


2 comments:

Anonymous said...

hebatnya asasi pertanian.
because almost everyone do the same post :')


p/s : miss u, dayah si pari2 cinte.

MI-CHAN~ said...

hehe...~
asasi sains prtanian mmg yg plg gempak....!!!
hahaXD
ayuuu...~~ miss u gak...! :)