Friday, June 24, 2011

haih~

ary ney.....
ary yg sgt memenatkan.... :(
drp pg.... msew klas math..... rsew ngntowk smcm jew.....
na tdo segan~ haih.... =_='
mlukis jew la keje aku......

klas ptanian.............
rsew cam na tcabot lak tgn2 ney.............
bapak pnjg notes Dr Wan......
pergghhhhh~ tension siot....~ *pffffffffffffttttttt~ :(

amali ptanian.....
sia2 jew dtg doe........
kalo aku taw drp awl yg meema pndai wat bnda2 uww, baek aku dtg sain jew....
then, tros balek............
haih~ bbuih taik tlinga aku dgr akak demo ckp td............laju lak uww dyew ckp....
tngn un x smpat nk salin........haih~

hahaha.......... ney msuk part yg best........blew balek jew....,
aku rilex2 jup....then tros on9 fb.....
bkak video suju jup..... sronok gak lyn ptg2 gney.....
ary ney, blew bkak fb sronok jew kowt......
men mcg2 ng abg Shinichi..... epy gler~
rindu kt abg Shinichi........... da lmew x tgor dyew......huhu~ XD

hmm.....lps ney rsew cam nk g mkn ah plak....
pnat gak ngadap lappy ney...hehe~ :D
soooo.............,,, bubye lappy...~ bubye MICHAN~
see u soon............... luv u~ <3

2 comments:

Anonymous said...

wahhh. nampka tensionnya. hii
wat kerja lelok , dayah :)

MI-CHAN~ said...

adoyai~~~ mmg tnsion ney ayuu~~ huhu
ok la... i'll try my best..!! :)